Vi som trodde vi skulle bli miljonärer...

Fan alltså, vi som trodde vi skulle bli rika. Vi skulle utvinna aloe vera, jag och mongot, ur hennes aloe vera växter som hon har i köksfönstret, men det gick inte. Det luktade mest äckligt, men det var kladdigt och roligt att gojsa runt i. Vi hade tänkt på att undersöka saken väldigt länge och nu blev det äntligen av tjohooo. Tryck på länken så får ni se lite bilder från äventyret!

Nu sitter jag och väntar på att få smaka sockerkaka som J har bakat till mig eftersom jag är knäpp och väldigt sötsugen! Vi ska kolla på Criminal Minds och gosa ner oss i soffan och bara njuta. Imorgon ska vi nämligen till skolan och bli opponerade/opponera på våra uppsatser. Det ska bli mycket intressant att höra vad dom säger om vårt arbete. Enligt oss själva finns det ju absolut INGENTING att anmärka på eftersom det är perfekt, men det finns ju en risk att andra inte tycker som vi...hehe.

Å äntligen, äntligen förstår vi varandra plutten. I löv u, u know it!

Nej nu ska datorn få sova en stund och jag, jag ska bara mysa.
Tjipp tjopp, flaggstångsknopp!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0