Vill inte bli vuxen

Nu har jag precis pratat med min gamle vän Kicki som jag inte pratar med så himlans ofta. Å hon har minsann gått å blivit vuxen. Snart färdigpluggad och köpt lägenhet tillsammans med pojkvännen. Shit pommes frites, då är man ju verkligen vuxen. Å vad gör jag liksom...har precis flyttat hem till mamma och pappa, går hemma och är arbetslös. Jag går ju bakåt i utvecklingen för sjutton gubbar.
Nu måste jag allt ta mig i kragen och rycka upp mig själv. Jobb, och bli vuxen, det är mina mål för våren. Okej inte helt vuxen bara lite "vuxnare". Enligt vad jag och Anna har bestämt så behöver vi ju inte bli helt vuxna förräns vi är 25 å då är det ju nästan 2 hela år kvar. YES! Jag kan fjanta runt ett litet tag till i alla fall...phew!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0