Längtar!

Om lite mer än en vecka åker jag ner till skånelandet och mina underbaringar som finns där nere, några av dem har jag inte träffat på ett halvår så de ska bli så himla skojj! Det kommer bli en galet kul helg. Gör er redo för lite smirremadness flickor! Nu har ni fått vara utan mig läääänge så nu e de bara att börja ladda:)

Just nu är de bara jobb å jobb å jobb. Hann med en middag med syster, hennes pojkvän och min Smarre ikväll i alla fall. Hemmagjorda hamburgare, med hemmagjorda pommes frites, guacamole och grönsaker, mums! Kaffe å en cigg på de så var kvällen fulländad.
Eftersom jag jobabr 8 timmar om dagen alldeles själv just nu så är jag så sjukt sällskapssjuk när jag slutar. Då är det skönt att bo hemma å komma hem till syster som håller en sällskap. Tur att jag kommer ha Frida som granne när jag flyttar så jag kan gå å knacka på om jag känner mig alldeles för ensam:)

Nej nu måste jag nog sova:)

Puss på er...


Kommentarer
Postat av: Anonym

wiiiiiiie, snart snart snart :D

2009-07-16 @ 11:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0