Sommarregn

Efter strålande sol och tryckande värme i nästan två veckor så regnar det idag. Jag sitter under en filt med en kopp kaffe å en liten rädd katt på magen å njuter. Ibland är det riktigt skönt med regn. Det känns som att det passar min sinnesstämning idag, skönt att slippa gå ut i solen å vara glad. Perfekt att ligga inne å lyssna på regnet som smattrar mot rutorna.

Har kommit på att jag saknar mina skåningar väldigt mycket just nu, har inte hört något på jäääättelänge, va gör ni?

Nu ska jag snart träffa min Smarre för att äta lunch och prata av mig, efter det känns det nog garanterat bättre!


Kommentarer
Postat av: Jessie

Jag saknar dej också! Jag hade också velat haft regn, är också på det humöret nu. Hur mår du?

2009-07-04 @ 15:06:25
URL: http://jessiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0