En fredagskväll i solen

Sitter här lite småtipsy på rosévin å undrar varför jag sitter hemma en fredakväll när jag e ledig imorrn. Normalt sett hade jag varit ute å gjort stan osäker men eftersom de e löningshelg, vilket betyder gaaaaalet mycket folk ute på stan å jag inte pallar vara bakis å trött som jag alltid e på mina lediga dagar så får det vara hemmakväll idag. Jag har grillat god middag med mina favvisar och lillebror min. Snackat en himlans massa skit och druckit lite rosé.
Jag vet att jag kommer ångra att jag inte hittade på nåt skojj ikväll eftersom jag sen ska jobba sex dagar i sträck, suck, men det e ju nice att vara lite pigg på en ledig dag, det var längesen...hehe. Å efter onsdagens/torsdagens bravader så tror jag att jag ska ta de lite lugnt...

Nu ska jag kolla på almost famous som går på ettan å somna lite skönt hög på livet, solen och vin.

Hoppas ni har en mysig kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0