Fantastiska underbara människa

Varför varför varför?????
Kan någon förklara för mig varför jag träffar den mest perfekta människan åsså bor han långt långt borta? Hur kan det vara rättvist? Han klarar till och med av mig och mina dräggfulla kompisar som skickar ett fyllemejl där jag förklarar min kärlek till honom...fjortissmirre träffar en mogen man som inte blir livrädd och springer när mitt sanna knäppa mongojag kommer fram, åsså bor han miljontals mil bort. What the hell liksom? Nu kommer jag ju aldrig kunna släppa honom, måste han vara så otroligt gullig? Jag tror jag måste komma på en bra ursäkt att åka till Holland=)
Smarre ställ upp nu å ta den där utbytesterminen där så jag har en bra anledning;)

Kvällen har jag spenderat med mina underbaringar, Frida å Smarre. Frida bjöd på middag, foccacia å kladdkaka med glass å annanas...kan man ha det bättre? Efter en hormonell cp vecka med myyycket tårar å instabilitet känner jag mig äntligen lugn igen, tänk vilken inverkan underbaringar kan ha på en... Nu laddar jag för midsommar och en riktigt härlig helg, jag tror den här sommaren kan bli riktigt bra...bara vi får lite sommarväder hit till Stockholm så kan det nog bli jättebra!!

Nu ska jag försöka varva ner och gå å lägga mig eftersom jag ska öppna imorgon!
Puss på er allihopa!




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0