Rastlösheten gör mig galen

Idag står jag i vår butik i Mörby centrum från 10-19 alldeles själv. Ni som känner mig, tycker ni att det verkar som en bra idé när jag är så här sjuuuuukt rastlös? Jag vill ut å hoppa å leka, jag vill dansa, jag vill ha kuuuuuul, inte stå instängd i en jävla butik med ingen att prata med. Jag blir fullständigt tokig, fullständigt! Dessutom blir jag röksugen HELA tiden bara för att jag vet att jag inte KAN gå ut. Såklart.
Någon som vill festa med mig ikväll? Snälla? Jag vill!

Å sen om det finns någon därute som har några riktigt bra tips på hur man kan fördriva tiden på jobbet, ge mig!

Kommer säkert fler inlägg idag=)

Pussiluss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0