Uppe med tuppen

Klockan är bara 09.15 och jag har redan varit uppe i två timmar. Jag har hunnit med att städa, tvätta, duscha och äta frukost. Det känns skönt att koma igång eftersom gårdagen spenderades i soffan framför tv:n med studentmottagningsrester och godis. Känns som att jag ska gå ut och ta en långpromenad va!

Idag ska jag gå å rösta och det hoppas jag verkligen att ni alla gör ( ni som får då alltså) de e viktigt att gå dit och rösta!!!

Fredagen blev i varje fall riktigt lyckad. Världens gladaste lillebror sprang ut från DAGY med sina kompisar för att mötas av minst lika glada familjer och vänner. Det blev mycket kramande å hoppande från studenternas sida.
Jag och min syster klädde på oss regnställ och ponchos för att kunna åka flak i 6 graders väder. Med grym musik, studsande studenter och en himlans massa öl gick det faktiskt att stå ut trots kylan å de blev väldigt väldigt lyckat! Lillebror var verkligen på g och shakade som en galning!

Sen blev det mottagning med släkt och vänner. Det serverades god mat och en himlans massa champagne. Senare på kvällen blev det fest med alla brors, systers och mina kompisar. Pappa var på hugget å fick stå på bordet i en lambo=). När alla syskonen M hade gått å lagt sig insåg folket att det kanske var dags att åka hem=9











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0