Adrenalinkick

Efter jag hade suttit med alla mina ansökningar idag så fick jag någon sorts megaenergikick. Jag blev så rastlös att jag satt och hoppade upp och ner och bara väntade på att F skulle sluta jobba så vi kunde åka å träna så jag kunde få bli av med lite av min överskottsenergi. Jag till och med tog fram gitarren för jag skulle försöka komma ihåg vad Mr Dennis lärde mig i höstas, det gick inte så jävla bra eftersom gitarren var så jävla ostämd å jag kan inte göra något åt det, jag får försöka muta lillebrors flickvän att fixa när hon kommer hit nästa gång. Tur att man har en musiker i "släkten".

 Å jävlar va stark jag var idag när vi var och tränade då. Jag tror att jag nästan klarade dubbelt så mycket som förra gången jag var där, okej en anledning till det kan ju vara att jag var skadad i handen då, men ändå, det kändes jävligt bra. Imorgon ska vi iväg och simma på morgonen, basta å njuta. Det här känns väldigt bra och jäklar vad det gör gott för humöret. Man blir ju glad ända in i själen när man varit och rört på sig. Det känns inte riktigt som jag har blivit av med all energi, om det inte var så jävla kallt å blött ute skulle jag fan gå ut å springa.
Men jag får väl försöka bli av med den på annat sätt!

Med risk för att det här inlägget snart kommer spåra så lämnar jag er nu=)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0