Brudarnas brudkväll

Vilken mysig kväll vi har haft jag och mina fina flickor. Vi har ätit en himlans massa onyttiga saker och kollat på Fucking Åmål för att få lite 90-talsnostalgi å vi upptäckte att vi fortfarande kan en del repliker från filmen. Vad säger det om oss egentligen?
Jag måste säga att mina kärleksmums blev riktig hit. Brudarna bestämde visst att jag aldrig får gifta mig så att dom kan utnyttja mig för mina baknings/matlagnings skills för alltid...

Efter filmen övergick kvällen dock till en äkta brudarnas brudkväll. Vi gjorde oerhört snygga håruppsättningar på varandra men även sminkningar. Jag övade mina sotadeögonkunskaper på Bettson medan jag fick de ena ögat sminkat av Friday och det andra av Smarre, de blev väl lite sisådär från Smarres håll men F var väldans duktig.

Nu är jag så mätt i magen att jag inte kommer behöva äta på flera veckor så jag ska rulla i säng.
Godnatt å sov gott!



                                                                                            Kan det bli bättre?







Visst har jag gjort en väldans söt rosettuppsättning på F, den behöver bara finslipas lite så kan den användas på röda mattan sen, eller vad säger ni?





Kommentarer
Postat av: Jessie

En riktig LadyGaga-rosett ju :)

2009-03-14 @ 10:59:23
URL: http://jessiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0