Dagen efter kvällen före

Igår var vi hemma hos Bettson och drack vin. Jag, Christian och Bettson var det. Det blev en trevlig kväll med en himlans massa skitsnack å en del vin...hehe. Sen åkte jag och C hem till honom å torterade stackars Frida som legat å sovit i flera timmar. Det kan inte vara så kul att vakna upp av två fyllon som får för sig å göra espresso å spela musik klockan tre på morgonen när man ska upp å jobba dagen efter. Men hon hämnades genom att vakna mitt i natten titta på mig med onda ögon och dra bort täcket från mig för att rulla in sig som en korv. Somliga straffar gud med desamma och jag kan väl säga att det var befogat den här gången=)

När F gick till jobbet idag så åkte jag och C för att käka pizza med B, det blev bakismat och riktigt dåliga skämt. Sen åkte vi till C å så kom Carro å hälsade på också för en kopp kaffe, det var riktigt mysigt. Sen kollade vi på den sjukaste filmen Stepbrother, galet rolig film, speciellt när man e lite trött å tramsig.

Imorgon blir det jobb för min del, det ska bli spännande å komma dit å se om de är nå skojj!
Nu är det dags för middag, tjipp!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0