FLull like a kastrull

Tjippelitjipp!
Jag har knappt varit hemma en sekund i helgen. I fredags var jag på utbildning för jobbet jag ska göra den här veckan med Egmont. Verkar skitskojj, jag ska åka runt i Stockholm å ge serietidningsställ till dom som säljer Bamse, Kalle Anka, Fantomen och 91:an. Träffade jättetrevliga människor och fick reda på vad jag skulle göra!

Sen var det hem en snabbis för att göra iordning sig inför kvällen. Förfest hemma hos AnnaPanna å sen utgång på The Rose, jag blev absolut tokfull men hade väldigt väldigt trevligt. Däremot vaknade jag igår morse med alla kläder på, ovanpå täcket, en väska och lite andra saker som låg på min säng. Å jääääävlar va bakis jag var. Jag trodde jag skulle spy hela dagen, tills Christian övertalade mig att äta något. Då mådde jag genast bättre.

Igår så hade jag och Christian en äkta tramsbakisdag, vi bara flummade hela dagen å jag tror nästan vi fortfarande var fulla båda två. Vi hängde hemma hos friday fast hon var på jobbet å låg i soffan å degade medan hon lagade supergod middag till oss! Kyckling med god sås och klyftpotatis, mums! Sen blev det spelkväll med massa godingar! Hur fan visste du det spelade vi, så nu är vi alla mästare på önödigt fakta. Någon som vet vad fobofobi är? Hihi.

När jag kom hem möttes jag av en härlig present från en av mina katter, han hade bajsat på golvet. Var det en protest för att jag inte är hemma å gosar med honom tillräckligt mycket? Jag tror de. Så klockan två inatt var jag tvungen att ställa mig å torka upp snusket. Så söndags morgonen blev städmorgon, sanering av rummet och lakanbyte, dammsugning och moppning, men nu är det väääldigt fint!
Sen har jag varit å shoppat lite på SKHLM gallerian, det var första gången jag var där, riktigt bra shopping måste jag säga. Ett stort plus är att dom har mina favoriter Monki och Lush. Två tunikor och mitt braiga shampoo fick följa med mig hem.

Nu ska jag dega framför tv ett tag!

P.S Jag är otrolig, jag har inte tagit ett enda kort i helgen, sorry!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0