Gårdagens dag

Jag lovade ju igår att jag skulle lägga upp lite bilder från min dag och eftersom jag är en så himlans bra människa så håller jag vad jag lovar.

Jag och Bettson hade en riktig heldag. Först var vi ute på Nacka Forum och torterade oss själva lite genom att gå runt i butiker och kolla på vårkläder. Jag hittade en så jäkla fin kofta som jag vill ha, men 599 kronor äger jag inte ens just nu, haha. Sen åt vi lunch på ett mysigt café och drack kaffe, myspys.
Sen när vi kom ut så hade solen tittat fram, när vi kom dit var det snö/slaskstorm så det var en härlig överraskning. Så vi bestämde oss för att ta en prommis i det härliga vädret. Vi träffade en suuuupergullig röd katt som inte ville lämna oss så han följde med oss på promenad. Jag hoppas bara att den hittade tillbaka hem sen...

Sen blev det en kopp kaffe till hemma hos mig å sen åkte vi iväg för att träffa Christian och käka middag. Efter det blev det YTTERLIGARE en kopp kaffe hemma hos honom eftersom han hade köpt fint lyxigt kaffe, ni kan ju lita på att jag var speedad igår alltså. Men en riktigt härlig dag de va de allt!





Titta så fint det blev, mitt mongo har lärt mig hur man gör så här fint med texten på bilderna, hon kan vara snäll ibland. Men ibland så kan hon vara riktigt riktigt ond.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0