God morgon!

Klockan är 10 och jag har redan varit och tränat. Min onda mamma väckte mig halv åtta och tvingade upp mig. Fy fan va arg jag var, jag har ju utvecklat någon typ av ilska på morgnarna. Jag som alltid varit en morgonmänniska. Men men iväg kom jag i alla fall, men jag tror inte att jag ska träna så tidigt, min kropp är inte riktigt vaken och jag orkar inte alls lika mycket som jag gör lite senare på dagen.

Idag ska jag åka och lämna in min stackars dator på lagning för den har blivit sjuk, jag vet inte riktigt vad som har hänt med den men min touchpad har slutat fungera och den kan jag inte leva utan. Så om jag försvinner ett tag nu från bloggen så vet ni varför.

Nu ska jag sätta mig och försöka fndera ut hur mitt liv kommer se ut i höst.
Puss på er


Kommentarer
Postat av: Jessie

höhöhöhöhöhö :) träning på morgonen!!!!! ojojoj

2009-03-06 @ 10:39:30
URL: http://jessiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0