Hopp å lek

Imorse skulle jag till läkaren för att kolla min hand. Smart som jag är glömde jag ställa alarm och lyckades med konststycket att försova mig. Så det var bara att strunta i allt kasta sig i bilen och åka. Jag träffade läkaren å hon sa att min handled med all säkerhet var bruten så det var bara att åka iväg till ortopedakuten. Där fick jag sitta i ett antal timmar för att vänta på röntgensvar. Som tur var så visade det sig att det bara var en muskelblödning. Phew så de blev inget gips!! Bettson och Friday var så gulliga som kom å höll mig sällskap å tog med sig lunch.

Sen åkte vi iväg för att hämta lilla Florisen, vi hade ju tänkt att vi skulle åka till junibacken men det hann vi inte med eftersom dom skulle stänga tidigt idag=(. Men vi kom på att vi kunde åka till leklandet på lidingö istället. Det var verkligen en superbra idé. Café för oss "vuxna" och megamycket lek för dom små. Men jag kan ju säga att vi som kallar oss vuxna tyckte det var minst lika roligt som plutten.
Det här stället kan jag verkligen rekommendera för alla er som har barn, massa klätterställningar, bollhav, studsmatta och annat skojj, men det bästa är att allt är vadderat så man gör inte illa sig=)
Kika in här om du vill  veta mer!

Nu är jag verkligen trött, det är jobbigt att leka!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0