Jag är kär

Jag är en sådan sucker för människor med fina röster. Sarah Dawn Finer e en av mina favoriter. Jag vet att jag är töntig men hennes låt som hon sjunger i melodifestivalen är verkligen bra. Jag hatade den först och alla hade sagt att den skulle vara så otrolig, men jag blev verkligen besviken. Men nu när jag har hört den några gånger så måste jag erkänna att jag gillar den!!! Det har blivit en sån där låt som jag sjunger på när jag e ensam hemma å tar i som tusan. Ungefär som All by myself med Celine Dion!!!

Underbar säger jag bara!



Kommentarer
Postat av: Jessie

Hihi, då tycker du som min mamma :)

Hon var med i tidningen idag, söta mammsen. De hade frågat henne om hon skulle titta på melodifestivalen o vem hon hejade på. Så hade hon frågat om Thore skogman var med, men reportern hade inte fattat att det var ett skämt... som tur var fattade fotografen det... men i alla fall, så sa hon att hon hejade på sarah dawn finer sen när hon förklarat att hon skämtade ;)

2009-03-13 @ 16:09:37
URL: http://jessiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0