Jag är sååå himla bra...?

Jag är så trött på att sitta och skicka iväg ansökningar nu. Man sitter bara och ordbajsar om hur himla bra man är på allt och vilken bra människa man är. Jag undrar vad folk tänker när dom sitter och läser allas ansökningar, dom måste ju fatta att man sitter och målar upp en utopisk bild av sig själv. Det är väl ingen som kan vara så perfekt i verkligheten som man säger sig vara i en ansökan. Jag är så bra på att ha mycket att göra, jag är så öppen och glad. Jag är så pedagogisk och bara så jävla duktig på allt. Det finns helt enkelt INTE ETT ENDA FEL PÅ MIG!  Vem tror på allt skitsnack?
Man kan ju hoppas att någon gör det...

Nu har jag skickat ungefär 15 ansökningar idag, det får räcka för nu, annars kommer jag börja snacka en jävla massa blaj i de personliga breven.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0