Jag e med jobb!

Idag har jag provjobbat andra dagen i butiken. Det gick hur bra som helst och Emelie som jag jobbade med var verkligen jättetrevlig. Vi hade kampanj idag plus att det är löning så det har varit en del folk vilket alltid är kul.
Dom ringde förresten senare å sa att alla har fått ett jättebra intryck av mig och att det "helt enkelt bara känns väldigt rätt" det betyder alltså att JAG HAR FÅTT JOBBET! Jag är så himla himla glad för även om butiken är väldigt damig så är personalen verkligen guldklimpar, ni vet sånna där människor som man bara klickar med. Dom vill ha med mig i sitt team och jag kommer få jobba både i butiken i Mörby Centrum och den i Vällingby som ska bli lite yngre om den nu får öppna vilket jag verkligen verkligen hoppas för annars blir det inte mycket jobb för mig!

Efter jobbet blev det en fika med B i solskenet, men den gick ner bakom huset efter en stund och då var det inge mysigt längre så vi åkte hem till mig!

På fredag ska jag gå på utbildning för projektjobbet med Egmont som jag ska göra nästa vecka, sjukt läskigt eftersom jag inte riktigt vet vad som väntar men det kommer säkert gå alldeles lysande!

Nu ska jag laga krov stroganoff till familjen.
Hör säkert sen!



Kommentarer
Postat av: ANONYM

grattis bejbibejb!!! du är ju så bra!!!!

Puss

2009-03-25 @ 21:58:02
URL: http://jessiies.blogg.se/
Postat av: ANONYM

grattis bejbibejb!!! du är ju så bra!!!!

Puss

2009-03-25 @ 21:58:21
URL: http://jessiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0