Jag kommer inte på någon bra rubrik

Dagen började inte på allra bästa sätt, jag va arg å grinig å vissa personer är mästare på att göra dåliga stunder ännu värre. Men sen ringde F och vi bestämde oss för att ta en promenad med hennes hundar, så det var gummistövlar på och ut och klafsa i leran, men det var himlans mysigt. Däremot har jag kommit på att jag nog måste införskaffa ett par gummistövlar med högre skaft, mina är alldeles för låga för geggiga hundpromenader på landet.

Sen ringde Floras dagmamma och sa att hon inte mådde så bra så då fick vi åka å hämta henne. Så träffade vi Christian och åkte å käkade lunch på Clas Göran's! Jag och Frida misstänker att Flora fejkade sjukdom bara för att få vara emd oss, för pigg som en mört var hon. Hon snodde allas mat och charmade allihopa inne på restaurangen.

Efter det fick vi "hjälpa" Christian mecka med sin hoj, eller jag och Frida stod å tittade på när han meckade kanske man ska säga. Som tack fick vi kaffe hemma hos honom=)

Nu ska jag söka lite jobb igen. Tjipp.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0