Längtar efter långa sommarkvällar

De e nånting med mig just nu. Jag har spring i benen och är superpigg hela tiden. Jag önskar verkligen att det vore sommar så kvällarna var långa och ljusa. Det är så härligt att gå ut på en promenad i kvällssolen, jag älskar ljuset å lukten. Men det känns inte riktigt lika lockande att bege sig ut i mörkret. Så då sitter jag här med spring i benen och önskar att Anna fortfarande bodde här ute, då hade vi kunnat gå på en kortis å pratat lite skit som vi ALLTID gjorde när vi var yngre. Åh, vad jag saknar det.

För en stund sen när jag kollade på tv så råkade jag zappa förbi ettan å där var det ett reportage från Gotland. Så helt plötsligt dyker vår bonde upp, vår granne och så ytterligare en granne, hur sjukt som helst, tänkte bara tala om det.

Å sen vill jag bara säga att jag har tappat bort en sak som e ganska viktig för mig, jag hoppas verkligen verkligen VERKLIGEN att jag hittar det snart igen.

Nu ska jag kolla på nya Gossip Girl, One tree Hill och How I met your mother, score, alla mina tre favvisar!
Puss på er




Kommentarer
Postat av: bettan

va e de du tappat bort?? blir ju jättenyfiken när du säger sådär. ja känner mig mycke bättre idag me förkyldning o allt så ja hoppas du vill leka imorgon, ska till en ortoped o göra nå tester me ryggen bara sen ringer ja. puss

2009-03-17 @ 21:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0