Lite irriterad

Jag har legat och hostat ihjäl mig inatt, jag har träningsvärk i magen för att jag har hostat så mycket. Därför har det blivit en del onödigt surfande inatt och jag måste säga att jag blir lite irriterad på folk. Jag var tvungen att låta min bloggadress bli smirrres.blogg.se med tre stycken R. Och varför var jag tvungen att göra det? Jo för att smirre på det vanliga sättet var upptaget och alla de andra adresserna jag försökte med var också upptagna. I alla fall, nu har jag suttit och kollat på vilka som har de här adresserna, oh my god, dom har startat en blogg, skrivit ETT inlägg för fyra år sedan, FYRA år sedan, och sen aldrig mer gjort någonting åt den, kan dom inte bara ta bort skiten då om dom är så himlans ointresserade. De e ju ingen som kommer ihåg min adress för att den är just med tre r. Suck...vilka problem man kan ha.

Tack å hej.


Kommentarer
Postat av: Robert Gustafsson

Näää jaa e inte bitter!!!!!

2009-03-13 @ 09:40:17
URL: http://jessiies.blogg.se/
Postat av: bettan

stackars dig som ligger o hostar så mycke, jag e också sjuk men har inte hostat. har haft feber o så men idag känner jag mig mycke bättre. ringer dig lite senare idag... puss

2009-03-13 @ 10:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0