Paus

Jag hade verkligen tänkt att jag skulle skriva lite här ikväll och lägga upp lite bilder från dagen. Men den har varit lång och jag är trött och så ligger det en svart fluffig gullig sak i min säng och tittar på mig med sina allra gulligaste ögon så jag måste nog erkänna att det känns mer lockande just nu, trots fyra koppar kaffe. Så ni får ursäkta min lilla paus i uppdaterandet, jag lovar att vara tillbaka imorgon!

Godnatt och sov underbart gott, det ska i alla fall jag och min underbara Ozzy göra.
Puss




Mina Ozzy och min lilla Leoplutt när han var liten bebiskatt


Kommentarer
Postat av: bettan

dem e ju bara för söööta.. de va mysigt att äntligen få kramas lite me leo idag igen, va ju så länge sen sist.

2009-03-05 @ 23:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0