Skadad

Jag glömde säga att Bettan har pajjat min hand. Hon hoppade på mig när jag inte var beredd å jag måste ha landat konstigt på min hand för nu är halva armen svullen och blå och jag kan inte greppa med den, undrar om det är lite värre än vad jag troddefrån början? Jag har i alla fall lindat den nu och hoppas på att den ska bli bättre,men Bettson känn dig skyldig!

Jag ber om ursäkt om det inte är mellanslag mellan orden, men den knappen har hakat upp sig,vet inte riktigt vad som har hänt. Hoppas niinte blir allt förarga!


Kommentarer
Postat av: bettan

förlåt mig... de va inte med mening

2009-03-01 @ 18:21:00
Postat av: Anonym

Tycker du är lite dålig på att skriva just nu! Det har väl inte hänt något? Krm krm O från det trista receptionsjobbet förra sommaren (O:

2009-03-10 @ 15:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0