Smirre e bäst, ingen protest...

...Som barnen skulle säga på förskolan! Jag e bäst. Jag fick jobbet. Jag e sjukt nöjd. Så nu kommer jag vara nervös i två veckor innan det börjar. Men det kommer gå skitbra, det här kommer jag att klara galant!

Idag har jag varit och käkat lunch med Bettson och Friday sen åkte jag och B till sjukhuset för hon skulle till napprapaten å jag skulle sätta mig på akuten för att kolla min hand. Men dom ville inte ta emot mig, fråga mig inte varför men jag är tydligen tvungen att gå till min husläkare för att kolla min hand. Varför? Där kan dom ju inte röntga? Jag kommer ju ändå få komma tillbaka dit för att göra det...åh jag blir så trött på sjukvården i Sverige, bara en jäkla massa tjafs hela tiden.

Så jag fick gå runt i Täby C å kolla när b var hos läkaren. Jag blev ju nästan lite deprimerad av att se alla fina vårkläder som jag inte har råd att köpa. Men sen när jag har börjat på mitt jobb haha då blir det shopping, tjohhooo. Det blir nog en liten tripp ner till södra delen av Sverige för å hälsa på mina gullisar oxå. Jag lovar jag kommer så fort jag bara har råd.

Nu ska jag käka middag å sen blir det filmmys hemma hos Anna. Puss på er.




Kommentarer
Postat av: bettan

GRATTIS igen till jobbet min älskade vän...

2009-03-02 @ 21:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0