Spelning

Igår kväll skulle Lindas pojkväns band spela på Solna krog så vi bestämde oss för att åka dit och kolla på dom! De blev en riktigt trevlig kväll med en massa öl och livemusik. De e alltid trevligt med livemusik!
Men F och jag blev jääääkligt trötta och bestämde oss för att åka hem till henne och sova men först gick vi till Max å käkade hamburgare, fan va länge sen de va jag käkade hamburgerfyllemat, det brukade jag alltid göra i Lund=). Appropå Lund så ringde mina små galningar igår, fulla och jäkligt glada. Fy vad jag insåg att jag saknar er!
Å J, du får allt ta å ringa sen för jag har hört konstiga rykten...hehe.

Tänkte i alla fall bjuda på lite bilder så enjoy!











 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0