Still going strong

Ikväll har jag varit hemma hos Anna och kollat på film. Vi satt å pratade en massa strunt så där som bara vi kan göra. Men vad skulle man göra utan vänner som A? Jag kom precis fram till att vi har känt varandra i typ 16 år. Man kan ju verkligen förstå att vi känner varandra utan och innan vid det här laget och annars vore det väl konstigt. Vi har många roliga/knäppa/flippade/sorgliga/glada minnen tillsammans.

- Vad blir ett plus ett?
- Det är lätt som en sån där du vet, med sylt på...
- PLÄTT!
- Nej tack, jag har redan ätit.

HAHAHAHAHA, de e bara du som förstår!

Julmusk och påskmusk kommer förhoppningsvis att skapa ännu fler minnen tillsammans, tänk om vi skulle ta och fira det där 10 årsjubulieet vi sa att vi skulle göra för...ja 6 år sedan. Det får väl bli på 20 årsdagen då!

Imorgon ska jag, F och B till junibacken med söta Flora. Undrar vem som är mest uppspelt över det? Inte är det Flora i alla fall=)
Jag ska vara duktig och ta med kameran som jag totalt har glömt bort de senaste veckorna så ni ska få se lite bilder JAG LOVAR!
Nu blir det sängen! Puss på nosen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0