Trötta muskler

Va och tränade med F ikväll, de va verkligen inte en av mina bästa dagar på gymet. Jag tror att jag fortfarande var bakfull efter i lördags för min stackars kropp orkade absolut ingenting. Jag led mig igenom alla maskiner som jag annars brukar klara som en dans. Nästa gång får jag verkligen ta igen det!

När jag kom hem ramlade jag ihop i en liten hög i soffan å låg å zappade mellan kanalerna, så råkade jag hamna på femman där Charterhjältarna gick. Helt plötsligt dök ett bekant ansikte upp, då var det min gamla kollega från Åhléns som är med i programmet. Jag hade ingen aning om det. Coolt.

Nu ska jag sova sova sova, för att orka med  min morgondag.
Puss å godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0