Trötter

Dagen började verkligen på ett sjukt dåligt sätt. Alarmet på min mobil bestämde sig tydligen för att INTE ringa så jag försov mig en halvtimme. De va ju en jävla tur att jag är världens mest punktliga människa så att jag hade ställt klockan lite fölr tidigt för att inte ha bråttom på morgonen. Sen skulle pappa precis iväg så jag fick skjuts till tunnelbanan. men halvvägs dit ringde mamma å va galen för hon inte hittade bilnyckeln till bilen jag lånade igår, såklart hade jag den i fickan så de var bara å vända hem igen. Men sen kom jag i alla fall iväg till min intervju och lyckades vara där 15 minuter innan jag skulle i alla fall. Sen fick jag sitta å vänta i 40 minuter, fy fan va arg jag blev. När man har avtalat tid får man fan försöka hålla den, eller i alla fall be om ursäkt. Jävla idioter. Jag fick jobbet om jag ville men jag vill verkligen inte ha det, jävla skitjobb.
Sen gick jag i alla fall och provjobbade på klädföretaget som jag va på intervju hos igår, jobbade med en 64 årig tant (?) som var jättetrevlig och det gick jättebra!! Ska provjobba med den andra tjejen imorgon också så får vi se vad hon tycker om mig och sen se om jag får det!!!

Sen blev det donken med Bettson och en välbehövlig kopp kaffe! Nu e jag trött å ska nog snart gå å lägga mej!!!
Ses imorrn!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0