Underbara härliga känsla

Såklart fastnade jag framför datorn. Pratar med en gammal vän på MSN. Ibland är det så skönt att bara prata av sig om allt mellan himmel och jord.

Jag måste bara säga att jag mår så himlans jättebra just nu. Det är konstigt eftersom det finns omständigheter som borde göra att jag inte skulle må bra. Men det gör jag, fy fan va bra jag mår just precis nu. Jag har fått jobb, jag har underbara människor omkring mig.
Den där känslan man får i kroppen när man känner sig tillfreds med de allra mesta, är inte den bland de härligaste som finns?
Tänk vad lite endorfiner kan göra för humöret!

Nu ska jag lägga mig i sängen med min snarkande fluffboll!
Gonatt igen alla ni som läser de lilla jag har att säga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0