Vad tänkte ni på?

Jag är besviken på svenska folket! Hur kan man rösta fram en jävla operasångerska till vinnare av melodifestivalen och Caroline af Ugglas (enligt mig den kvinnliga versionen av Di Leva) till tvåa? Hur tänkte ni där? Enligt min åsikt så kunde vilket som helst av de andra bidragen vunnit framför La Voix. Hellre hon som sjöng på grekiska än opera. Usch. Hur FAAN tänkte ni nu? Är det här en låt som ni vill plågas av på radio hela våren, är det verkligen det?

Vi som hade en skitmysig uppladdningsdag inför vår myskväll framför melodifestivalen. Vi fick lite ångest efter vår megasvullarkväll i fredags och köpte en himlans massa goda frukter och lättdryck. Fruktsallad och lite glass till det, vem behöver godis? det här är mycket godare!
Så satt vi där och hoppade i soffan när dom skulle redogöra för tittarrösterna. Fy fan va arga vi blev när de var klart. Det var som om stämningen bara sjönk ner på noll. Vi var hela chockade allihop. Jag vet vem jag INTE kommer heja på i Ryssland i år i alla fall! Irland får min röst eftersom min gamla klasskompis har skrivit de bidraget!!!



Nästa års vinnare, FBM?







Kommentarer
Postat av: Carroliten

OJ, hhahahah vi tykte precis tvärtom!!!! men jag tycker om operasångaren för den påminner om nått annat jag hört.. kommer inte ihåg namnet på den gruppen. men den e visst braaaa ;)

Carolines låt är super bra, sån känsla i den låten men å andra sidan gillar jag Di leva :P ha e grym!!!



Puuuuuuuuusssssss

2009-03-15 @ 19:36:12
URL: http://lillaniniis.blogg.se/
Postat av: Jessie

jag saknar dej också!!! jag hoppas du förstod det fast jag var en sån bittertant!!! är nog en bittertant för att jag har lite galenhetsabstinens, lite mickisabstinens.

var hur som helst härligt att få bråka o skratta lite! Puss!!!

2009-03-15 @ 23:11:46
URL: http://jessiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0