Vart tog min hjärna vägen?

Jag loggade in på bloggen för jag hade något klokt att skriva, men nu kan jag inte för mitt liv komma ihåg vad det var. Jag tror jag håller på å bli senil, men det beror väl på att jag börjar bli gammal. Haha.

Jag har precis skällt på min mongolillebror som inte går till skolan längre. Kan inte någon vis människa säga till honom att man måste gå till skolan, speciellt när man bara har typ 2-3 månader kvar till studenten. Varför inser man inte själv att dte är jobigt att ha gymnasieplugg kvar efetr man gått ut, jag satt där å de var fan i mej inte speciellt kul.

Ikväll har jag och Smarre bestämt att vi ska ha svullarkväll, jajjemen en äkta svullarkväll. Jag ska baka kärleksmums (Kors i taket!) så ska vi ha chips, godis, popcorn, glass, ja gud vet vad. Det kommer bli en riktigt bra kväll tror jag minsann!

Sen måste jag bara tipsa om den nya rakhyveln från Venus, den e verkligen hur bra som helst, Venus Breeze som har "inbyggd" rakgel. Alla ni som lätt får irriterad hud när ni rakar benen, den här hyveln e grym, jag säger bara prova!!!! Jag har alltid varit superkänslig men den här funkar verkligen. Dom e ganska dyra, fast dom håller skitbra så de är det värt!

Nu ska jag gå å baka! Wish me luck.




Kommentarer
Postat av: Jessie

hihi, okej! jag ska sluta klaga!!!! PROMISE!!!!

Puss på dej ditt gamla mongo!

Hälsa carro förresten, o svullna lite för mej med :)

2009-03-13 @ 14:13:57
URL: http://jessiies.blogg.se/
Postat av: Smarre

Jag kommer inte om du inte bakar kaka till mig :P

Mohahaha. Fy fan vad jag har tråkigt i skolan... eh fast inte lika tråkigt som i receptionen. Alltid är det någon som har det värre. Ses ikväll! Puss

2009-03-13 @ 14:36:41
Postat av: Anonym

Carro hälsar förresten tillbaka till Jessie förresten (Mickis kommer glömma det så jag säger det på en gång) Hehe =)

2009-03-13 @ 14:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0