Du gör mig glad

Idag efter jobbet plockade min fina Smarre upp mig i mörby. Vi satte oss vid ösbysjön å bara hängde en stund. Pratade en himlans massa strunt, sånt som en tjej som jag verkligen behöver ibland.
Jag är så himlans glad att jag har henne, min Smarre. Jag hoppas verkligen att alla har en egen Smarre. Ni vet en sån kompis man kan berätta ALLT för, hur pinsamt eller förnedrande det än känns att berätta det. Man blir inte dömd, man blir inte utskrattad utan man får bara lite sympati eller ett par kloka ord. Vi har våra ups and downs. Vi kan irritera oss till döds på varandra men om de är något jag alltid kan vara säker på så är det att hon ALLTID ställer upp för mig när jag behöver det. ALLTID. Även om vi inte alltid kan ses eller om vi är lite småirriterade på varandra. Vi ställer alltid upp för varandra, i vått å torrt. Så hoppas jag att det alltid kommer vara för det är ovärderligt.
Jag ska ju också nämna att jag inte bara har Smarre, jag har en hel drös med underbara människor runt omkring mig. Och det är jag otroligt otroligt glad för. Ni ska veta att ni betyder allt för mig. Utan er skulle jag bli galen!

Hoppas att alla har sån tur som jag har.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag blir alldeles rörd... min underbara Smirre! Ett stort hjärta till dig. <3 PUSS

2009-05-21 @ 18:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0