Men äääälskling

Mitt käraste mongo skrev i ett inlägg på sin blogg att hon saknar mig å att hon vill att jag ska krama kom henne å säga men älskling så att hon vet att allt e bra med världen... När jag läste det fick jag en uppenbarelse...eller jag insåg åtminstone att de e min fras. Jag använder den hela tiden å när hon sa de så kom jag verkligen på det. Jag använder den hela tiden. Xet kanske är dags att komma på något att alternera med...

Men äääääälskling, vad har du gjort nu då?

Men ääälskling, sluta va så orolig.

Men äääälskling, nu får du väl ge dig.

Men äääälskling, de e väl ingen fara?

Men ääälskling nu e du väl knäpp?


Hmm...uppenbarelse va de ja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0