Så var du tillbaka då...

Jaha...så sitter man i samma situation som exakt den här tiden förra året å året innan de. Fy fan va jobbigt de. De e så svårt å hålla känslorna i styr, de går inte. Jag vet inte hur jag ska hantera dem. Jag saknar dig, jag vill vara med dig men samtidigt så kan jag inte lita på dig för fem öre, vad är det som säger att du inte kommer göra exakt samma sak åter igen? Min hjärna säger att jag kan lita på att du kommer göra exakt samma sak igen men mitt hjärta säger en helt annan sak... E de nu man ska hoppa? Eller är det så att man ska spela säkert för att slippa bli sårad? Inget av alternativen låter som en bra idé. Jag kan ju inte göra annat än att vänta å hoppas på att den här gången kanske det kan bli annorlunda...men antagligen inte. Jag har ställt mer krav, jag har lagt alla korten på bordet. Nu är det upp till dig min vän. Visa vad det är du vill. Jag kan ta det om det inte är som jag vill men framförallt vill jag veta. Jag vill veta för att kunna gå vidare om det inte blir som jag hoppas å jag vill veta för jag tror de e bättre för mig. Så snälla berätta för mig.








Kommentarer
Postat av: Jessie

Jag saknar dej, och så vill jag krama dej så att du känner dej stark och fixar detta! Puss älskling

2009-05-20 @ 12:47:09
URL: http://jessiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0