Tråksmirre

Anledningen till dålig uppdatering här just nu är för att mitt liv har stått stilla. Har jobbat hela helgen och därför inte haft så himla mycket mer för mig. Igår var det kalas för min farbror som fyllde 50. Det var mycket trevligt, satt å snackade skit med släkten och drack lite vin. Sånt gillar jag.

Idag var första dagen sen jag började på nya jobbet som jag skulle få sluta riktigt tidigt. Klockan två skulle jag fått gå, jag hade storslagna planer med shopping i stan. Men nej nej så blev det ju såklart inte för då ringde dom ju såklart från den andra butiken å behövde mej. Så det var bara att bita i det sura äpplet, åka till mörby å ställa sig där å jobba. Dock klarade jag mej undan ganska bra å fick sluta vid fyra i alla fall. Så då blev det middag med betsson å lite mys i solen.
Sen kollade jag på en hyresrätt...jag vet inte riktigt vad jag ska säga om den. Den var inte äcklig å inte ful...men den var riktigt konstigt planerad, dom hade gett köket, badrummet å klädkammaren så mycket plats så att det inte fanns så mycket kvar till själva rummet...fördelen var väl att det var en riktigt stor balkong å schysst hyra. men jag fick ingen sån där "här känns det som att jag kan se mig själv bo" känsla...
jag måste nog sova på saken tror jag så får vi se hur jag känner imorrn. Får ta å diskutera det med min kära kollega också, hon är bra på att se de bra i saker=)

Nu ska jag hålla syster sällskap medan hon bakar!
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Jessie

Så den var alltså sådär? När skulle du kolla på bostadsrätten?

Blev det nåt mumsigt efter baket?

PUSS

2009-05-26 @ 12:56:31
URL: http://jessiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0