Orka

Hej hej hallå!

My god va länge sedan de va jag skrev något här... Så här kommer väl en liten uppdatering.
Har varit sjuk i 300 dagar men nu e jag äntligen frisk! Har liksom egentligen absolut ingenting att skriva om... mitt liv är inte så spännande att jag har något smaskigt att berätta!

Står just nu på jobbet, klockan e 13.30 å de e officiell mammafikningstime. På caféet utanför jobbet sitter det enbart mammor med barnvagnar och skrikande ungar... Jag blir bara mer och mer säker på att jag aldrig någonsin kommer skaffa barn! ALDRIG!
Mina fötter värker för mina tofflor e i vällingby, jag e trött å på dåligt humör, då blir det så här! BitterSmirre! Ikväll ska jag hem, laga mat, lägga mig i soffan å bara softa!

Kul inlägg va:)

Puss på er





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0