Independent

Okej, nu är det så här att jag skiter i dig! Jag är stark själv och om du e en idiot är inte det mitt problem, du är ändå ingenting att ha! Jag vet att jag är så mycket mera värd än detta.
Idag börjar jag ett nytt liv, utan dig, utan alla jävla problem och klarar mig själv. Det vet jag åtminstone att jag kan göra bra!
Va och tränade med Frida imorse och det är garanterat något jag ska fortsätta med, fy fan va lite endorfiner kan göra för humöret. Idag känner jag mig stark, gladare och jag vet att jag kommer må bra snart igen!
Som jag brukar säga ska man inte lägga energi på någon som inte ger någon energi tillbaka, lyssna på dina egna råd för fan!

Haha, vilket argt inlägg... men det kändes bra:)
PUSS på er som är underbara




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0