Tillbaka till verkligheten

Gårdagen blev mycket slappare än vad jag hade tänkt mig. Tog mig upp ur sängen klockan fem när pappa kom å skulle hjälpa mig sätta dit en dimmer till taklampan. Men då gjorde jag i alla fall någon nytta. Jag diskade all disk vilket var typ allt jag äger, städade, torkade av allt, dammsög och till å med skurade. Så nu är min lilla lya i toppform å de känns skönt att komma hem till!!! Nu längtar jag bara till lönen kommer så jag kan köpa lite mer fix å trix.

Idag var man tillbaka på jobbet då, känns inte lika tugnt efter min megaslappardag! Men igår hade dom absolut INGENTING att göra så jag hoppas det ramlar in lite folk till mig idag.

Jaja, nu ska jag väl försöka komma på någonting vettigt att hitta på här på jobbet!

Hoppas ni får en bra dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0