Måndag på riktigt

Idag är första gången på väldigt väldigt länge som det är måndag på riktigt för mig. Jag har ju nästan haft helg hela veckorna eftersom jag inte haft så mycket för mig men idag är det minsann på riktigt. En lååång arbetsvecka framför mig och jag längtar redan efter helg. Är det inte lite ironiskt, när man inte har något att göra klagar man på det och när man har något att göra längtar man bara tills man är ledig igen. Fast det måste ju sägas att det är så mycket roligare att vara ledig när man har "förtjänat" det!

Efter att jag kom hem har jag varit otroligt duktig. jag skottade hela uppfarten eftersom snön har fallit i nästan ett dygn så det var lite svårt att komma ut med bilen. Sen har jag städat lite i köket, lagat mat och tvättat. Det var bäst att passa på innan man satte sig ner och blev helt slut.

Sen pratade jag med min gamla vän Kicksterr som jag inte pratar med så ofta. Hon skulle kommit upp till stockholm i helgen men nu blev det inte så, tråkigt, men vi får ta de senare i vår eller så får jag åka upp å hälsa på!!!
(Å förresten K, jag har visst skrivit om dig. Här kan du läsa det jag senast skrev som involverade dig!!! Mohahaha)

Nu måste jag fixa ihop alla mina papper inför min anställningsintervju imorgon och ringa mina referenser så dom e beredda på att få ett samtal. Sen ska jag stupa i säng eftersom jag börjar 07.30 imorgon, jobbar till 15 å sen ska jag på intervju vid 16, phew, det kommer bli en hård dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0