Smirre du är som...

Ikväll har jag minsann varit väldigt väldigt duktig. Jag har installerat mitt nya braiga antivirusprogram och när jag ändå höll på med det har jag rensat datorn på en jäkla massa skit och håller nu på med andra nödvändiga uppdateringar. Men det går så sjukt jävla långsamt för de e något knas med vårt internet så de e bara å sitta å vänta. Medans jag väntar på datorn har jag hunnit med att arkivera hela mitt arbetsliv i en fin liten hemarkiveringsmapp som jag köpt av min kära bror som säljer såna i sitt UF företag. (Jessie, det här kanske är något för dig så att du får koll på ditt liv...hehe). Fast man kan tro att jag bara är en kaosmänniska så har jag förvånansvärt bra koll på alla viktiga papper. Jag har kvar alla mina originalbetyg och mina anställningsbevis/referenser. Smarre är du inte lite stolt över mig nu?

I alla fall, när jag satt och letade genom alla mina viktiga papper så hittade jag ett brev från Julia å Kicki som jag måste fått någon gång i gymnasiet.
Där stod det så här:

Smirre, du är som...
- Ett kinderägg, tre överraskningar i ett!
- Ett grått hårstrå på Julias huvud...speciellt liksom
- En kofösare, du föser ihop oss kossor
- En drog, man blir beroende

Å på framsidan stod det "Top Secret, läses endast av Smirre".

HAHAHAHAHA, så jävla kul att jag hittade det. Normalt att det är skrivet under gymnasiet, hihi!
Sen hittade jag även ett megagulligt kärleksbrev från en pojke jag tyckte väldans mycket om för många år sedan, jag blir så glad på mig själv att jag har sparat sånt!

Nej nu får det bli sängen som det skulle ha blivit för många timmar sedan!



 


Kommentarer
Postat av: Jessie

Faktiskt kanske nåt för mej ;) Men måste säga att mina lilla vita minibyrå fungerar riktigt bra! Du skulle bli stolt över att se min ordningslägenheten!!!

2009-02-12 @ 11:32:55
URL: http://jessiies.blogg.se/
Postat av: smarrelajnen

HAHAHAHA jag skrattar nästa så att jag grinar. good times! =) puuss

2009-02-12 @ 21:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0