Skånelandet




Tillbaka i skånelandet! Det känns helt konstigt att komma ner hit till en tom lägenhet eftersom A inte är här just nu, jag gillar inte att bo själv, det är så mysigt när man har någon att komma hem till, men jag har ju kissarna iallafall!!
Hon har iallafall städat superfint och så kommer jag ner med all min packning och min väldigt opedantiska livsstil och stökar ner direkt. Tror att jag kanske måste städa innan hon kommer hem...Någon frivillig som kan tänka sig att komma hit och städa åt med=) kom igen då!!!

På vägen ner fick jag iallafall lite qualitytime med D, de va alldeles för länge sedan och nu kommer vi inte att kunna ses på jäääättelänge eftersom hon ska flytta till dumma Umeå och bli doktor! Men man får se det från den positiva sidan, om några år har jag en privatläkare som jag kan ringa till om alla mina krämpor!!! Du är bäst!

Och här nere har jag ju mina härliga brudar, Miya, Jessie och Carro, jag har saknat er hur mycket som helst och nu ska vi ha hur skojj som helst i höst!!! Jag tror att vi kan hitta på en del sjuka grejor!!!

Och till min kära kollega (du vet vem du är!) jag har fått önskningar om sjuka inlägg, jag lovar det kommer, jag har bara varit lite oflummig den senaste tiden, men om jag känner min sjuka gärna rätt så kommer den igång snart!!!



Jag och Denise




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0