Hjärnan är på semester

Jag är som sagt på gotland på semester och tyvärr verkar det även som att min hjärna har gått på semester, det finns ingenting där inne, ingenting vettigt, eller inte vettigt för den delen att skriva om. Jag får liksomingen inspiration till något roligt ämne att skriva om här ute på landet. Det enda jag har för mig är ju sol, bad och äta god mat. Det är underbart men jag måste tyvärr göra mina trogna 8 läsare besvikna just nu. Om ni har något roligt ämne som jag kan diskutera just tell me så kanske min hjärna aktiverar sig igen!!


Jag måste bara lägga ut den här dikten som min kära Smarre skrev som kommentar på mitt förra inlägg, den är underbar precis som du=)

Och ja alla som läser, vi är inte normala och vi har aldrig påstått det!




 

~The dikt of all dikts~

Snart ska vi åka till Kreta,
där kommer vi vara fett heta.
Smirre kommer bada i poolen,
och Smarre kommer sitta i solen.

Smirre är körd,
för nu kommer alla veta att hon är störd.
Smarre ska berätta om Smirres äventyr,
men bara de hon avskyr.

Carro, Jessi & Smarre kommer ha värsta festen,
Smirre kommer hångla med prästen.
Den här dikten har spårat ur,
men Smirre blev nog inte sur.


Kommentarer
Postat av: Jessie

Hahahaha :D

2008-07-29 @ 20:48:34
URL: http://jessiies.blogg.se/
Postat av: Smarre har fett tråkigt på jobbet, eh jaaaa

Nu är det bara 2 veckor kvar till Kreta,

där ska vi äta massa feta.

Sola och bada varje dag,

brännan får inte vara vag.



Smarre vill ha helg,

hon börjar känna sig som en fälg.

Du vet så där rund och hård,

kanske kommer behöva vård?



I helgen blir den mängder av öl,

kommer bli full och immiterar ett föl.

Hoppas du har en bra semester,

för när du kommer hem blir det massa fester.





Kom hem nu Pumba,

jag vill dansa rumba! =)



PUSS



2008-08-01 @ 08:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0