Mitt hopp är tänt!

Det snöar i Stockholm, det snöar och det ligger kvar i fina drivor på marken. Det knarrar under fötterna när man går och det är alldeles alledeles UNDERBART! Jag är väldans glad att jag betalade några extra hundralappar för att få grymma sulor på mina skor, här halkas det minsann inte:). Jag älskar första snön, jag blir lycklig då! Snälla snälla snälla snögud, GE MIG EN VIT JUL! Jag skulle göra vad som helst, springa naken ut i snön å göra snöänglar, be på mina bara knän eller VAD SOM HELST. Om jag får en vit jul då kommer jag bli lycklig i själen!
Snart slutar jag jobba då ska ja springa ut å skrika snöskrik!!!!

Imorrn blir det julfest med jobbet, jäääävlar va galet de kan bli, tjohoooo! Jag e laddad!

Nej nu blire stängning av butiken å sen hem till min fina pojke!!!

PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0