Freecard

Okej... nu kommer ett töntigt inlägg. Jag har aldrig varit en sån där tjej som blivit kär i pojkband eller någon annan kändis förut. Okej att man har gillat några mycket men inte så där galet.
Men nu, 24 år gammal har de hänt!!! Jag är kär i Edward från Twilightsagan, han e mitt FREECARD, tyvärr Tobbe men i den här frågan har du inget att säga till om. Om jag skulle träffa Edward skulle jag vara otrogen! Tur att han inte finns på riktigt alltså;) de e ju inte Rob som spelar honom jag vill ha utan det är Edward! Snart kommer nya filmen, wiiiiiiiiiiii! Lääängtar!

Jaja, nog tjatat om min drömprins nu!
Idag e min helvetesdag på jobbet, jobbar heldag SJÄLV. 10-19 utan lunch eller rast eller nåt över huvudtaget, så jäääävla segt. Tur att min Frida harbörjat jobba i Mörby igen så att hon kan komma hit å vakta en stund så att jag får gå ut å ta en cigg!!! Tror dessutom att det kommer bli en riktigt seg dag, brukar inte vara några problem alls att sälja i den här butiken men det har knappt varit några inne alls idag så har bara en känsla av att det kommer gå riktit riktigt låååååångsamt!

Vad har ni för er idag? Nån som hittar på något skojj?
Nu ska jag väl jobba rå...

PUSS






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0