Gulliga ni!

Va söta ni är som blir så glada förm in skull!!! Jag e också himlans glad ska ni veta, både för att jag har världens finaste vänner och världens finaste pojkvän. Tänk bara idag fick jag pannkakor till frukost av min bejbi å lunch med mina töser, kan man ha det bättre?

Igår fick pojken träffa min Smarre, det är ett hårt test, men jag tror att han lyckades väldigt bra, hehe, nu kan han andas ut:) men fler blir det som vill träffa honom, alla är så galet nyfikna, de kommer de kommer, lugna ner er:).

Jag har inget internet hemma hos mig eftersom jag inte tagit tag i att beställa det för jag har haft mobilt bredband men nu gick det ut så jag sitter utan internet, shit va handikappad man e utan de! Så nu utnyttjar jag Tobbeliten för internet å tvättmaskin, va ska man annars ha sin man till? HEHE.
Det här blev ett konstigt inlägg men men så e de ibland!

Puss



Kommentarer
Postat av: carroliten

jag skrev ju att jag tycker att BARA riskgrupper ska ta vaccinet, inte hela landet, som danmark. framgick inte det? :P, varför ska ALLA ta?!,



å jag vet inte fortfarande inte, men tror inte jag ska ta... ja, jag möter mkt folk i skolan.. men jag får ju ta smällen, får jag svininflensan så får jag... typ,min egen smäll!

dom som inte tar vaccinet, det är ju vi som smittar varandra



de barn som nyss har föds som jag känner, deras föräldrar har inte själv tagit vaccinet :S många i min närhet tar det inte.....



jag e fortfarande osäker!!! men jag e inte så rädd, kanske blir jag det... jag har ju inte sagt ja eller nej ÄN!



det lät lite i din text till mig att du var opprörd över att jag INTE ska ta det, men jag skrev ju att jag inte visste och att jag ville bara säga några ord om NEJ sidan :)



2009-11-12 @ 15:35:02
URL: http://lillaniniis.blogg.se/
Postat av: carroliten

från min blogg "och jag vill inte smitta andra, barn och folk som är allargiska som inte får ta vaccinet... det är DÄRFÖR som jag är jätte osäker på om jag ska ta det, för jag vill ju skydda andra.."



jag skrev ju så!!!

jag blir lite ledsen av att du tror att jag tar en chans att smitta mina kompisars barn :(

läste du inte det???

2009-11-12 @ 15:38:13
URL: http://lillaniniis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0