Hej världen!

Jag har inte varit inne på internet på många dagar... har inget internet hemma just nu å hemma hos T blir det aldrig något internetande;) så jag har inte kunnat skriva något på ett tag men nu står jag å tråkar på jobbet så nu tänkte jag skriva några rader!

I helgen var jag ute på Mr T's land å träffade hans föräldrar, shit pommes frites, kan ni tro det? JAG träffa föräldrar, det var SJUKT läskigt. Men det gick bra, väldigt bra faktiskt, tror dom gillade mig lite i alla fall! Bortskämd blev jag också, med fika å äppelpaj när vi kom ut, trerättersmiddag med parma/melon till förrätt, entrecote å potatisgratäng till varmrätt å pannacotta med skogshallon till efterrätt... sjukt gott! Sen sov vi som små barn (eller okej Tobbe sov som ett barn men snarkade som en gris å jag låg vaken å slog på honom!) så vaknade vi tidigt på morgonen av att himmelen var rosaröd i soluppgången, snacka om romantiskt, synd bara att jag inte är en romantiker!

Kom tillbaka till civilisationen harmonisk och glad, gick (efter mycket om och men med felbokade biljetter å kort som inte medgavs) på bio med mina sötaste flickor och såg NEW MOON! Äntligen äntligen fick vi se vår Edward och hunken Jacob, my god vilken kropp den killen har! Synd bara att det finns så JÄVLA MÅNGA IDIOTER i detta land som inte kan hålla käften i drygt två timmar utan sitter å snackar under hela JÄVLA filmen. Jag tror det var tyst i salongen i ungefär 10 minuter! Varför gör man så? Jag fattar inte, har inte era föräldrar uppfostrat er rätt eller vad är det frågan om?
Bra va den i alla fall, längtar tills jag får se den igen hemma i min egen soffa utan alla hormonstinna tonåringar!

Jaja, nog babblat om min helg, det är ju ändå onsdag idag! Vad händer? Hur kan tiden gå så fort, det är ju snart första advent, tyckte nyss att det var sommar!

Idag har jag bokat biljetter till LUND! Nästa torsdag kommer jag ner så gör er redo skåningar för nu kommer den dumma stockholmaren å invaderar! Ska bli sjukt skojj att komma ner å hälsa på igen! Saknar er som tusan!!!


Nu ska jag sluta babbla! Hoppas ni har en mysig onsdagskväll! Puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0