Illa till mods

Vaknade på fel sida imorse... jag hatar sådana dagar. Var sur och grinig redan när jag slog upp ögonen. Vad beror det på? Har man drömt något som man e sur över när man vaknar? Jag tycker inte de känns normalt å vakna på dåligt humör...
Rymde från sötnosen så fort jag kunde eftersom jag inte kände mig speciellt trevlig så nu sitter jag hemma hos mamma å pappa i min ensamhet å surar. Ska bo hemma i huset i helgen för familjen e borta å mina små kissekatter måste ju få lite kärlek, men de e bara mysigt, skönt att komma hem ibland även om jag trivs som allra bäst på egen hand.

Har fått reda på en rolig som angående mitt jobb idag också, något som verkligen muntrade upp mig, de e inte alltid man får höra HUR bra man är, men nu finns det svart på vitt hur jävla grym jag är! Löneförhöjning ska jag minsann ha nu!

Jaja, nu ska jag åka iväg och handla lite mat till mig å finaste ikväll och hälsa på Emelie på jobbet!
Måste komma ut ur huset och komm över min dåliga dag!



Kommentarer
Postat av: carroliten

åh vad bra :) jag tycker det är så svårt att tolka skrivna ord!



jag vill se din sööööötnoos, e ju så nyfiken!



duuu, kanske vaknade på fel dag för att det e fredagen den 13e`? ;) Pussssss

2009-11-13 @ 16:31:30
URL: http://lillaniniis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0