Löjligt lycklig

Det är väl bara att erkänna. Jag e kär, galet, tokigt, underbart kär! Å vet ni vad det bästa är? Jo, de e att han känner precis likadant! De senaste dagarna har jag gått runt som ett fån med världens största leende på läpparna som inte verkar vilja försvinna. Igår hade jag världens mysigaste kväll med MIN pojke, jag ville aldrig att den skulle ta slut. Så nu vet ni... Den ständiga singeln har gått å stadgat sig... sjukt, jag har inte riktigt fattat det än. Men en sak e jag alldeles säker på å de e att jag e riktigt löjligt lycklig just nu!

PUSS!



Kommentarer
Postat av: carroliten

åååå :D vad glad jag blir att du e så glad å kär :D:D men veeeem är han??? hihi, vill ju veta ;)

2009-11-10 @ 14:19:46
URL: http://lillaniniis.blogg.se/
Postat av: Jessie

wiiiiiiiie :) dennis kunde inte riktigt tro sina öron när jag skvallrade idag ;) tihi

2009-11-10 @ 18:09:44
URL: http://jessiies.blogg.se/
Postat av: bettan

åhh de e så härligt att höra att du e så lycklig :) måste få träffa den lycklige mannen snart :)

2009-11-10 @ 21:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0