Myshelg!

Helluuu allihopa!
Just nu sitter jag i soffan hemma hos mina föräldrar å pillar på min dator som Mr T har ordnat så fint med Windows 7. Nu mår den jättebra, e snabb å fri från dåligheter!!! Jag måste bara vänja mig vid att det ser lite annorlunda ut än Vista, men det går väl fort antar jag!

Jag har haft världens mysigaste helg med pojken, middag å vin i fredags å datafixande å film igårkväll. Väldigt lugnt men väldigt väldigt mysigt! Å nu e de slappdag i soffan med systeryster och middag hemma hos mammsen å pappsen eftersom de e fars dag idag!
Vad säger man till pappa på fars dag? Grattis på fars dag? Trevlig fars dag? Det låter ju konstigt... men vad ska man säga?

Jaja, nu ska jag återgå till att pilla på min fina dator:)

Förresten så e de en stor dag idag...hihi!

Puss



Kommentarer
Postat av: Jessie

måste vara sockerbetorna!!!

varför är det en stor dag idag? o är ni tillsammans nu???

det där med vad man säger till pappa på fars dag har jag heller aldrig förstått! allt låter så konstigt!!!

Puss

2009-11-08 @ 20:27:25
URL: http://jessiies.blogg.se/
Postat av: bettan

låter bra att det är en stor dag :) ledsen att jag aldrig hann med att ses ihelgen. vi får styra det snart.. pussar

2009-11-09 @ 21:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0