Va ska man göra ikväll då?

Ja då va de fredag igen då, å en hel helgs ledighet framför sig... men jag har ingen aning om vad jag ska göra. Absolut ingen aning. Så brukade det vara för mig en gång i tiden, planerade aldrig för jag tyckte/tycker att de e skitjobbigt å planera, har aldrig riktigt klarat av det. Men de senaste månaderna har jag alltid haft något inplanerat... men den här helgen e helt tom... va ska jag göra, hjälp!
Å dessutom verkar alla vara helt upptagna eller bortresta eller va fasiken dom nu gör... buhuuu.
Hoppas att Mr T vill hänga lite med mig:) om inte så tvingar jag honom, det brukar funka!

Vad ska ni göra i helgen? Är det ingen som har ett bra tips på vad man hitta på ensam på sin lediga helg? Jag vill göra något mysigt... kanske ska typ baka bullar eller nåt...hmm...?!?

Nu ska jag återvända till min dag på jobbet, med gamla tanter å allt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0